reklama

Už je načase zase písať

Drahí moji priatelia, po dlhej odmlke mám zase trošku času sa venovať blogu a tak som sa rozhodla začať práve o mojich štvorkách. Priznám sa, že jednu som mala raz aj na vysvedčenie. Bolo to vo štvrtom (aké príznačné :-)) ročníku na gympli, keď sme sa s našou slovenčinárkou neznášali a robili sme si naprieky :-).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Takže moje štvorky:

Štyri zamestnania:
• fakturantka
• účtovníčka
• novinárka
• šéfka administratívy

Štyri obľúbené filmy:
• Tanec s vlkmi
• S tebou mě baví svět
• Forrest Gump
• Mrázik
Štyri miesta, kde som žila:
• Bratislava (moje rodné mesto a miesto trvalého pobytu)
• Užhorod (tu som pol roka pracovala)
• Kozová (tu som tiež pol roka pracovala)
• Praha (tu som žila a pracovala 4 roky)

Štyri obľúbené TV-programy:
• Pod lampou
• historické dokumenty
• V siedmom nebi 
• 7 s.r.o.

Štyri miesta, kde som bola na dovolenke:
• Vysoké Tatry
• Krkonše
• Plaž Pržno (Čierna Hora)
• Thasos

Štyri obľúbené jedlá:
• pečené kuracie krídelká so zeleninovou ryžou a uhorkovým šalátom
• pizza so štyrmi druhmi syra
• cestoviny di Alfredo (so smotanou a parmezánom)
• francúzske zemiaky (so syrom, vajíčkami, smotanou a šampiňónmi)

Štyri weby, kam chodím denne:
• SME
• Blog SME
• G-mail
• Yahoo mail

Štyri miesta, kde by som bola radšej ako teraz:
• Na pustom ostrove v Karibiku so všetkými vymoženosťami modernej doby 
• na koncerte Roda Stewarta
• na koncerte Joe Cockera
• alebo aspoň doma v posteli 

Štyria ľudia, ktorých mám veľmi rada a ktorých si veľmi vážim:
• Ferko Šebej
• Števo Hríb
• Ferko Mikloško
• Vladimír Palko


Eva Polakovičová

Eva Polakovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  1x

stará konzerva (54) s mladým obsahom :-) Zoznam autorových rubrík:  SpomienkyHistoricky dokumentSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu